SWITSMILE

Tuesday, June 22, 2010

Aidil pon nak JOGGING


Amboi sukanya tgk hijau...


Monyet tu nak nyusu anak dia...tgk aku mai...terus tak jadi...hehehe


Aidil pon nak Jogging


Sronok jogging reramai

Hari AHAD ri tu kami anak beranak balik umah MAMA aku..alah dekat ja tak sampai 10min...Dah lama kat situ kami pon minta diri nak g jenjalan...bila g....asyik berkurung aja...

At Last sampai gak kami ke destinasi kami iaitu Waterfall...heehe aku salu tersasul kata TAMAN MONYET...hehe g pon kat sini lah monyet2 berkumpul...

Ramai betui org time kami sampai...aku n Aidil terpaksa turun dulu, supaya DADDY dapat carik parking...aku pon jalan2 dgn Aidil...dekat2 pintu gerbang takut DADDY tak nampak kami t...Aidil mmg suka la..sebab dia mmg bekenan sangat tumbuh2 han menhijau...nih...

Elok DADDY masuk aja...kami letak Aidil dalam stroler dia...tapi Aidil tak suka...dia nak didukung sebab leh tgk pokok2...time tu banyak gak monyet2...
banyak gak kami snap gambar Aidil..tgk keletah dia bila dapat jenjalan dgn keadaan pokok2 hijau n ramai2 org kat situ...





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails