SWITSMILE

Thursday, June 17, 2010

aku suka makan ka suka tgk???

tak nampak macam KEK


Cute kan??

Cantik gila...


Ha had ni aku rasa sedap kot....


Pandai betul pembuat kek ni kan

Tu la...sebenarnya aku ni pengemar KEK gak...tp yg kat atas2 nie...aku GEMAR TENGOK...bukan nak makan...nak makan pon rasa cam SAYANG...satu sebab sayang kek t kena potong g satu sebab sayang diri sendiri tak mau dapat KENCING MANIS Huhuhu...tp leh ka makan or hanya tok display type jar...kalu kek kawin kan dia ada DUMMY nya...ni DUMMY nya kot...dah cantik sangat...setahu aku KEK jenis ni MAHAL...sebab dia cantik..n kalo betul leh makan pon kek yg berada paling bawah aja...

Aku bukan pandai sangat pon bab kek2 ni..kalo normal kek aku makan...kalo gini aku tengok aja..n tolong PUJI..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails