SWITSMILE

Thursday, June 10, 2010

Apa sebenarnya terjadik pada DINOSAUR???

Mana g rerumput n BUSHES2 kat cini??? Arghhhhhh


AIK...Kat mana ni MAMA...???kata anak2 DiNo pada MAMA mereka

Tiba2 aku tertanya2 apa jadik dgn DINO ha??? zaman dulu2 time DINO...DINO aje kew ...ada manusia dak???

kalo ada camna manusia dapat hidup sekali dgn manusia.???

Bila terhapusnya DINO depa nie terus lenyap kew...tak ada g dah...

Walaupun DINO dah tak da depa nie tetap ada dalam IMIGINASI kita...Macam2 soalan nak tanya...tambah2 g kalo ada anak menakan yg mmg suka DINO..hahaha t dia mula bertanya....Aunty Ta, aunty Ta AM ( Dia panggil DINO tu AM) suka makan daging ka?? awat dia tak mau makan don ( Don tu daun) ha nak jawab apa...kalo g tau yg betul pon bukan dia tau pon...hahaha

Dekat 200tahun, ahli PALCEONTOLOGIST (kalo tak salah ejaan la) cuba carik jawapan pada soalan2 tu...
Satu2nya kalu yg dapat kita tau ttg kewujudan depa, hanya dgn perjumpaan tulang2,kulit telur n macam2 g...walau macam na pon Saintis tgh kaji..macam
mana DINO rules depa punya dunia dgn begitu lama n lenyap dgn tiba2...

Sampai lani hampir 500 spesis DINO dah djumpai...
Hmm g plak ikut kajian OTAK DINO kecik sebesar telur ayam...hahaha tgk ajar la KEPALA besar mana badan besar mana??? LU FIKIR LAH SENDIRI...

2 comments:

  1. hahaha...semart giler picture..nice2...

    ReplyDelete
  2. ubi: tu la pasal...pandai pose plak tu...haha

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails