SWITSMILE

Friday, June 18, 2010

berDAGING atau berTULANG

berDAGING

berTULANG

Hehe....4 orang kena guna KRIM MUSTAJAB yg g sowang tu kena ambil PENAMBAH BERAT...bagi yg kena guna KRIM tu jaga lah makan..huhuhu termasuk aku...tp aku tak der lah sampai jadik serupa 4 org tu....

So mana satu jd pilihan kita nak BODY kita gmana?? yg BERLEBIHAN DAGING yg menonjolkan DAGING yg bergentongan atau MENAMPAK KAN tulang yg meenonjolkan KULIT...

Bagi sapa yg kurang makan, makan lah sebelum dimakan usia ....sama ada berkedut seribu tanpa daging or bertulang tanpa ZAT....huhu...

OBESITI la tu...tak jaga...g satu tu owang panggil ANOREKSIA tak salah aku lah...telampau nak KURUS terus jadik cam gitu....nampak TULANG....dah tak der daging kat badan...Dari cantik terus tak cantik...ntah kot laki leh suka gitu..kira org tu beruntung lah...kalo tak suka minta maaf lah yew..

3 comments:

  1. gemok2 tu ley tahan lagi,,,kalau da macam tengkorak hidup takot wei~

    Sila lah melawat blog saye :D

    ReplyDelete
  2. biar berdaging .
    hok tulang tu da macam jerangkong

    ReplyDelete
  3. Syukie: huhuhu...tp dia suka kata dia leh masok jadik model

    Lala lulu: hehehe kita kata jerangkong tp dia mashooook income lebat ooooooooowwww

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails