SWITSMILE

Thursday, June 10, 2010

BLOGGER FAMOUS bulan nie

Asal aku PING jar...aku dapat tgk BLOGGER FAMOUS tok BULAN ni...

Aku PING jar tgk g...

Aku PING lg tgk g......

dan aku PING lg tgk g....

huhuhu...nama aku tetap tak ada..HAHAHA mana nak ada ko baru g ar...
Pe arh SABOR La...

hehehe...BEST tgk anak2 muda kita...pandai n banyak IDEA...yg boleh menarik minat pembaca layari BLOG depa...

Antara yg TOP 5 aku dapat bila aku PING n nampak ialah:

1> Nana Farhana
2>Mieyabubbletalk
3>Siti Nurhalija
4>Maryamjamilah
5>RaracandyFloss

TAHNIAH wat adik2 ya...SEMALAT berblog...Akakkkkkkkkk juga dapat belajar dari korang2 yg dah berada di atas...

1 comment:

  1. slow2 syg...lma nnti mesti famus puyer.....i will suppt u all the time...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails