SWITSMILE

Tuesday, June 8, 2010

BURGER mana jadik PILIHAN

TGI Friday BURGER


BURGER KING

BURGER????


Hmmm BURGER mana jadik pilihan korang???? Aku sendiri UPLOAD gambo ni aku sendiri terasa kelaparan nya..huahuahua...Aku nie pengemar makanan...asal nampak menarik jar aku suka...tp pasti nya yg HALAL...tetiba teringat nak makan burger tu yg aku letak gambo2 menarik nie...bagi aku g terliur nak makan secepat yg mungkin hahaha..kalu ikut aku...aku nak ajer semua tu....MMG CEDAP....tp kalu nak beli burger cam kat atas tu kena tunggu GAJI baru..hahaha...sebab lani hanya mampu beli BURGER kat tepi jalan tu ar...

Arh NAFSU aku nie kan tgh berdiet...isk3 COBAAN betul..


MEH kita g makan BURGER...burger tepi jalan murah tapi nak g beli skang mana ada jual g..dia time2 nak MAGHRIB camtu baru ada...

Kalu ikut time skang nak makan BURGER kena lah g beli kat MC'D tu...macam2 pesen ada...LUNCH time murah la...g la beli skang...aku tunggu malam t...hehehehe

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails