SWITSMILE

Wednesday, June 9, 2010

Cofee Bean vs Starbuck



Kdg2 dalam seminggu sekali mesti singgah COFFEE BEAN or STARBUCK...
Aku suka COFFEE BEAN g...tapi laki aku prefer STARBUCK...bukan kata aku tak suka STARBUCK...tp dah masa aku dpekenal kan dgn benda alah nie....melalui COFEE BEAN so jatuh cinta pandang pertama..MELEKAT TERUS

kalo minggu nie g tempat aku minggu depan g tempat laki aku plak...kami salu gak lepak...tp tu dulu...kami t p lepas waktu keja sebelum balik...nak lepak hari cuti ramai org..kadg2 kalo tak ramai waktu cuti baru kami singgah...

Last kami p sana sebelum aku bersalin...
Aku suka ICE BLENDED MOCHA ...cedap...
Lama tul tak minum...t kita reramai g lepak sana k...
Terliur la plak.....Eh nanti2 baru aku perasan arini jar aku punya ENTRY kebanyakan makanan..huhuhu nampak sangat aku mengidam..hahaha al maklum...tengah DIET macam2 dugaan lah...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails