SWITSMILE

Tuesday, June 22, 2010

Dalam mengantuk


Dalam mengantuk aku leh bangun makan mender nieh...laki aku kuar tolong kawan dia semalam keta kawan dia rosak kat tengah jalan terpaksa tarik...so tangan aku tak tau dok diam SMS dia kata B nak BURGER...masa tu dah pukul 930pm...hmmm dah sms baru terfikir...Alah aku tgh DIET...sms plak kata tak nak....

Lama gak menunggu laki aku balik..jam dah dekat pukul 11pm...tunggu...tungu...tau2 aku pon terlelap...

Aku tersedaq sebab terdengar bunyi bising kat depan pintu bilik...tgk jam dah dekat 1215am...tgk2 laki aku balik sambil sua Twigies n Potato tu kat aku...pehtu dia tanya mau ka KICKAPOO aku apa lagi...terus bangun n kata NAKKKKK..huhuhuhu....haish DIET apa nieh...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails