SWITSMILE

Wednesday, June 16, 2010

DAPUR bersama IBU MERTUA


ASAM PEDAS


BENDI GORENG


GULAI IKAN BIJI NANGKA


SMBAL VLACHAN

Haha
bertuah betul anak menantu nie....mak mentua masak...hehehe ri nie...mak mertua aku masak cam gabor2 di atas....korang masak apo ri nie..... aku salu pon tgk aja la...Haishh tanya g....napa aku tak makan?? aku kan tgh DIET...so tgk aja lew...hehehe aku masih bertahan n nekad sesunguh2 nya bertekad tak kan makan nasi sehingga berat badan aku turun macam mana yg aku mau HAHAHA...


2 comments:

  1. kecur air liru tgk smbal belacan! ohh~ perot dah berdondang sayangg~

    ReplyDelete
  2. ai sumi: cedaapppp n pedashhhhhhhh

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails