SWITSMILE

Wednesday, June 2, 2010

DEMAM BOLA -FIFA WORLD CUP AFRIKA P5


Salam,


Bola yg depa nak guna tahun diberi nama JABULANI....hehehe bola pon ada nama gak...bukan org jar....hehehe...ingat senang ka nak buat bola pun...keja sebagai pembuat or pencipta bola pon susah...Dr.Andy harland dia la yg mencipta bola WORLD CUP AFRIKA kali nie...paper METRO hari nie ulas kata dia di komen n dkutuk pasai bola dia tu PELIK lah , MENAKUT kan lah, takut BALING TAK IMBANG TAK DA BALANCING LAH...Dr nie pon menjawab selama pengeluaran bola ni pada Disember tahun lepas tak dak plak complaint...n kata dia lagi...JABULANI ni lah bola yg paling BULAT yg pernah dia buat...

Macam2 gak na...ingat nama bola kena BULAT KA...tak semua bola bulat....tengok bola ragbhi kan lonjong...bola golf kan berbintik2 hehehe....haaaaaa aku dah melencong bab bola len plak...dah dah...Dr. Andy g pening nak menjawab soal bola dia ... dh la GAME dah dekat...nie kena complaint plak...sabor2.....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails