SWITSMILE

Wednesday, June 9, 2010

BIG APPLE....we r here


DONUT BIG APPLE...CEDAPPPPPNYAAAAAAAA...



KAT GURNEY....MAKAN DOOOOOOOOOOOOOONUT...

Aku ni macam2 nak makan nya....dari tak ngandung, ke mengandung, sampai lah aku beranak....sampai lani macam2 aku teringin...tak apa...selagi hidup n tak sakit leh makan...makan...tp dalam kuantiti yg sedikit...

Sonok jenjalan kat GURNEY tp suma BRANDED punya kodai...takat nak tgk leh ar....nak beli tu boleh tp time SALE lar...tak sale powiey GURNEY saja lo...

Makan angin n makan DONUT yg bermacam2 flavour...laki aku blanja g...hahaha...

Nanti2 lah aku blanja laki aku...

2 comments:

  1. Yeah.... Francais jual donut skang dah ada banyak brand kan... boleh cuba satu2....

    ReplyDelete
  2. ha a..kalu bleh nk rasa suma.mana sdp..hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails