SWITSMILE

Friday, June 11, 2010

Enam tolak tiga


6 Ulas BIJI DURIAN

TOLAK 3 = TIGA ULAS BIJI DURIAN

Semalam AYAH kuar g kedai...ntah kata ada hal apa kew ...
Aku kuar bilik nak g basuh botol susu anak aku...tetiba aku nampak KULIT durian...hehehe sah, patut aku bau DURIAN td...aku ingat KUAH durian ri tue masih ada g...hahaha ....Sebenarnya AYAH aku tak leh makan sangat...sebab dia ada KENCING MANIS...tp asal nama BUAH aja dia suka...nak wat camna...tak apa makan sikit ambik syarat pon jadik lah..

Hehehe mula tu aku tgk bawah tudung MAMA aku dah tlg KOYAK kan ada 6 ulas...MAMA dah gtau aku tadi..TA nak makan DURIAN ada dah koyak bawah tudung...hehehe dgn bangga nya aku menjawab...tak mau dah MA dah kenyang....

Hehehe KENYANG taaa yikk KUNING ops cilap KUCING hehehe ....mula2 gik RIKI dulu pehtu rasa 1 pehtu...tgk2 dari 6 ULAS bawah tudung dah tinggal 3 ULAS...aku punya kerja..hahaha...
Camna nak kurus nieh....HUHUHUHUHU
toooo loooooooooongggggg.....

2 comments:

  1. hudalulu: sekarang nie dah nak masuk musim durian kat balik pulau,penang..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails