SWITSMILE

Friday, June 4, 2010

GEMUK vs BERAT

Ari Rabu ri tu aku bawa Aidil ke klinik tok timbang,, aku pon ambik kesempatan la soh nurse kat situ timbang aku...hehehe bila aku kira2 semula hehehe BAGUS2 dah turun 1.1kg dalam masa sebulan...asal anak aku g klinik aku soh depa tu timbang aku sekali...bulan lepas turun 1.6kg ...maksudnya dalam masa 2 bulan berat aku dah turun sebanyak 2.7kg...wah..BEST nyerrr...so berat aku tinggal hmmmm dot dot dot... tak leh gtau lagi..sampai aku tul2 kurus t aku letak gambau aku kat sini...hahaha...


Tapi bila dtunggu mmg lambat...cuma kena SABAR ja..tp aku tak leh sabar....banyak baju2 aku tak leh pakai g...lani aku terpaksa pakai baju2 dari aku start ngandung ri tu...aku ngadu kat laki aku napa tak nampak kurus2 g nie..kata dia ZIANA ZAIN n ERRA FAZIRA pon ambik masa dekat 2 tahun untuk ke bentuk asal...tu depa yg usaha dgn wang ringgit yg banyak kata aku...2 tahun...aku yg tak mencukupi wang ringgit bagaimana...adakah aku kena tunggu bertahun2 g lamanya...HUHU ...kata laki aku...B tak lari lah...HAHA...yg aku frust berat kalu turun badan mesti la nampak kecik sikit kan tp nie dak tu yg tension nieh...

Nak tau RAHSIA aku dapat turun sebanyak 2.7kg dalam 2 bulan nie...tungguuuuuu k...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails