SWITSMILE

Friday, June 11, 2010

IBU yg sanggup mengigit ANAK kerana GERAM


Hahaha GERAMnyaaaaaaa kat Aidil nie.....hehehe budak sebesaq nie mmg kita GERAM nak main dgn dia...Aidil bila aku buat2 gigit dia terasa GELI kot...dia GELAK...

Dia GELAK mengekek tu wat aku g GERAM...Geram tgk dia sronok n happy bila bersama MUMMY dia..hehehe...Dia GELAK aku lg tambah nak tergelak....

MERIAH sangat bila ada ANAK nie...tambah2 g baru seorang n yg 1st.....hehehe...Ada rezeki aku nak tambah g 1...kalo leh POMPUAN plak...Aidil boleh jg adik dia....yg adik plak pasti rasa selamat sebab ada abg macam AIDIL...hehehe...belum apa2 g dah berangan...

INGAT
Doktor dah gitau aku kena jarak kan dulu kurang2 nya 2 or 3 tahun baru leh ada sowang g...hahaha... ME NGONG...hahaha tak sabar pnya pompuan....adik aku kalo baca ayat last aku nie dia t kata camtu ar..ME NGONG punya kakak aku nieh..hahaha hidup kena CERIA...kan kan..

2 comments:

  1. aww....chubby nya baby u.no wonder la u bole igit sbb geram..hehhe


    btw,salam kenal..

    ReplyDelete
  2. mommyYen:tu la...best mamam dia..hehehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails