SWITSMILE

Wednesday, June 9, 2010

Mr.Dave bersama Mummy , Aidil n Daddy


KAT DAVE DELI....QUENCEBEY


CHIKEN SNIETZER...(ntahhhh betul ker tak tgk cedap jer order)

Kali nie kami p bertiga...salu berdua...hehehe...Aidil tercagak2 tgk tempat baru yg dia kunjungi...hehehe tempat apa nie MUMMY??? Besar,banyak lampu...org pon ramai ...

kami bertiga jalan hingga ke tengah baru jumpa DAVE DELI menghadap dgn NANDOS...kami cari port yg best yg Aidil pon selesa...dok cat makanan pon sampai....so aku dukung Aidil laki aku tlg pesan, aku ngarah jar...nak nie nak tuh..hehehe

Aku pesan yg kat atas tu cedap kan..ada toping dia...tp tak taruk pon...aku wat cicah jar..hahaha ( ada ka kampung tul la aku nie) laki aku makan Chiken Chop tapi tak ambik gambo pon...dia dah makan dulu...lani kena makan ikut turn n cepat2...sebab sorag makan sorag tgk anak,hahaha...

Tp time tu Aidil diam jarr...tp mai dok lama sangat...MUMMY wat taktau jar...Aidil pon UWEKKKK nak bangun nak tgk kawasan...aku pon kena la angkat dia....DADDY tolong ambik gambar....

Aidil senyum cepat DADDY nak ambik gambaq tu....kaih...kaih...cenyum.....UWEKKKK
huhuhuu MUMMY n DADDY jar makan AIDIL dak...mana aci...nak nagis gak...

UWEKKKKKKKKKKKKKKKK...

Kami pon terpaksa berlekas2 tolak stroler kesana kesini...dan terus balik...hehehe

Sonok kan AIDIL jalan2 ngan MUMMY n DADDY
Huhu g sonok kalu AIDIL dapat makan sama...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails