SWITSMILE

Monday, June 14, 2010

Kopi Es vs COCA COLA

Aku nie suka sangat minum COCA COLA....masa pegnant pon aku kata nak minum COCA COLA kat laki aku...tp ditahan...huhuhu tak leh benda berGAS ...

Aku akur...tp bila dah masuk 5 bln camtu aku...kata takkan tak leh minum g...aku dahaga nie...hanya COCA COLA dapat menghilangkan DAHAGA aku...( Sambil gelak2) cisss kesian plak laki aku tgk aku terminta2 nak minum sesangat...Alah owang ngidam la katakan....dia pon gi carik COCA COLA tok aku...ha dapat pon VANILA g....
AHHHHHHHHHHH........HILANG DAHAGA AKU......MACEH B.....CAYANG B...
Elok malam tu...aku minta lagi....kata aku DAHAGA tak hilang....wah....laki aku marah la....dah bagi BETIS NAK PAHA plak..huhuhuhu.....dah CUKUP2...T angin plak....gas tu....t malam tak leh tido....

Huhuhu aku nak gak....hehehe laki aku bingkas bangun dia pakai baju naik MOTOR...hehehe dalam ati aku ( terloncat2 seronok ) ha la mau dia tak marah midnite plak tu 1230am...dia pon letih..

Tak sampai berapa min aku dgr enjin MOTOR....Ha laki aku dah balik...aku pon wat2 tido...
laki aku masuk bilik dia boh siap2 dalam cawan....aku pon bangun la dia masuk,kata nak nie LAST..tak leh dah..hehehe aku gelak PERLI..aku pon TEGUK la air dalam cawan diberi laki aku tu...teguk2 BLUEKKKKK huhuhuhu nie KOPI bukan COKE...huhuhuhu aku marah....

boleh laki aku gelak...tgk aku.....kejam betul dia tu...huhuhu...tau2 dia sua 1 botol VANILA COKE kat aku...dia cakap kan B kata kali nie LAST...hahaha padan muka...sedap ka coke tuh...aku nagis sambil gelak...MACEH...Aih ucap tima kasih macam tak iklas jar...hehehe ha la ....sapa soh bagi KOPI....huhuhu..apa2 pon laki aku jg aku dgn BAIK waktu aku ngandung sampai sekarang....AMIN

Kelmarin aku g umah Aunty aku kat BJ....kat sana salu ramai org....RAMAI dgn ADIK BERADIK..so macam2 makanan adaaaa...termasuk minuman...dari yg kekampongan ke kebandaran...( kampong =teh n kopi ) ( bandar = kordial n gas ) aku makan MEE KARI konon nya mencari teman dgn minum minuman kegemaran COCA COLA....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails