SWITSMILE

Monday, June 7, 2010

KRIS DAYANTI SEKSI

KD SEKSI


Dok tak duduk...aku nyanyi lagu KRIS DAYANTI yg lama tuh...MENGHITUNG HARI...tu suma zaman sekolah2 aku tu..hahaha....artis nie org tak kisah bini org ka,suami org ka,mak budak ka, bapak budak ka mesti ada skandal n gosip...ttg depa dgn do...dot..dot..teringat plak kes KRIS dgn suami dia ANANG..org suka depa sebab apa ya???Kecntikan Ka, kekayaan ka, or keseksian ka or kesopanan ka or kebolehan ka (Apa da banyak 'OR'). ARTIS...tak leh kata apa...biar lah depa dgn hal depa...hehehe kdg2 aku nyibuk gak...konon nya nak BERGOSIP ARTIS dgn laki aku ar...aku kata lar kat laki aku ...( cita lama) aku : B, KD dah bercerai...masuk paper
Laki aku: Ha sapa tu...
aku: Alah Kris Dayanti la..dia dah becerai dgn laki dia..
Laki aku: Owh Kris Dayanti... aih lama ka kenai dia....sejak bila...tak bagitau pon
aku: Awat plak..betui la dia cerai masuk paper...paper yg tulis..
laki aku: ha la sebut KD macam dah lama kenai...kata la KRIS DAYANTI...
Aku: Dah paper tulis KD..
Laki aku: Hahaha ingat dah lama kenai..
Aku: Perli la tu...tak payah cita lah...nah baca sendiri...
Laki aku: hahaha majuk la plak....ha cita cita apa dia...pasai apa dgn KD tu...awat dia bercerai ka???
Aku: ( hahaha tau takut aku majuk...PUJUK la tu...ha PUJUK..PUJUK dulu baru aku cita..)



5 comments:

  1. mak aih, malu nak tgk...kahkahkahkah...

    salam dr gengblogger

    ReplyDelete
  2. aduh
    malu la!
    bek ko bogel ki dik non~

    ReplyDelete
  3. ooo KD tu ka. Ingatkan kapal perang msia....hahaha

    ReplyDelete
  4. tak mau tengok! dose! teeheee~ :')

    ReplyDelete
  5. zul:hehe zul ko jgn tengok t nata ko naik ketombit

    Kie-yu: tu la pasal

    Fandi: hahaha perang atas pentas

    miu miu: hehehe dosa petang

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails