SWITSMILE

Thursday, June 17, 2010

KUNYAH2 CEKODOK plak



Coq Kodok (jempot2 pisang) ayah n mama aku beli kat tepi jalan....huhuhuhu nampak cam tak bermaya jar...huhuhu

Tapi dah lapaq makan ajar la....tp bila makan heheheh SEDAP la plak...manis2 buah la katakan.. tp sebab dia ddah jadik cucuq so dah jadik manis2 COQ KODOQ lah...

Kata MAMA aku coq kodoq tu serupa dgn org yg menjual tu..hahaha...ntah napa...aku pon tak pasti...t kalo aku g beli sendri aku boleh la tgk rupa si penjual tu...hehehe sama dak dengan COQ KODOQ dia...hahaha...

MAMA aku nie kalo tak GELAK sari tak boleh...dia mesti carik benda yg boleh buat dia gelak....tp lani dah ada seorang,bukan benda g...iaitu anak aku...AIDIL....dia cakap sikit aja...AIDIL dah gelak....AIDIL bila gelak jgn kata MAMA aku semua penghuni umah aku nie pon t tergelak tgk dia GELAK.... HAHAHAHAHA

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails