SWITSMILE

Friday, June 11, 2010

KUNYAH2 Cucuq Pisang


Aku baru ja PING breakfast.....tak sampai berapa minit aku PING plak CUCUQ PISANG...Banyak betui makanan kat umah...Tu la REZEKI....org tua2 cakap kalo makanan banyak kat umah...REZEKI RIMAU...hehehe tp penghuni umah bukannya binatang tau (RIMAU) maksudnya tu sentiasa ada makanan n tak putus ....ALHAMDULILLAH....SYUKUR REZEKI PEMBERIAN ALLAH..

Aku nasib tak makan nasi leh la KUNYAH2 Coq Pisang nie plak....td pagi pon aku makan NUGGET ja...hehehe dgn minum Kopi...

P/s buat suami aku..Makan apa dah??? keja2 gak jgn lupa makan....

2 comments:

  1. sedap yea cucuq pisang tue hehee..

    ReplyDelete
  2. Azuan: hehehe tak wat pon beli kat tepi jalan..sedap...manis2 pisang...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails