SWITSMILE

Saturday, June 5, 2010

Mr.Tortise


Dulu Mr.Tortise ni kawan aku...aku suka tengok dia sebab commei dgn mata kuyu dia tu...
Tp sejak ngandung dulu, laki aku SOROK ...hehe takut la gak t xpasai apa2 jadi dalam kandungan aku.....hehehe minta simpang...Pas aku dah bersalin,anak aku pon dah ,masok 4 bulan baru dia ambil dari tempat persembunyian hehehe...

Aku ambik Mr.Tortise tu tunjuk n main2 dengan anak aku,dia GELI kot...Muka herot bila aku letak Mr.Tortise ats dia, tu pon sebab aku nak ambik gambar ja...Tgk dia geli aku angkat la...tp sempat la ambik gambar dia dgn Mr. Tortise.... t lama2 letak takut gak dia nagis...hehehe tp pandai benda dia tak suka wat muka...hahaha COMMEI sgt..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails