SWITSMILE

Monday, June 7, 2010

Mummy rindu Aidil


Aku dah dapat kerja n akan bermula esok...

Mula2 selepas bersalin...mmg aku nak keja..nak harap suami aku sorg mana boleh...tapi kata suami aku...biar AIDIL besar dulu...dalam setahun...so sepanjang2 aku bersalin, lepas pantang n sampai sekarang aku hanya bersama2 AIDIL saja...tak berengang...aku salu teman dia...walau aku nak ke toilet pon aku bawa dia...EH mana ada...hehehe aku tinggal sat dalam bilik...so aku berlari n cepat2 selesai kan apa yg aku nak buat dalam toilet tu...hehehe balik dari toilet nasib dia pon baik tak nagis....

Aku salu main dgn dia, dodoi dia tido, bagi dia minum, mandi kan dia. baju kan dia...malah semua benda kami bersama2....Walau aku keluar sekejap untuk ke kedai bersama suami dah terasa RINDU kat AIDIL...mesti berkira2 dah berapa jam aku pergi tinggal AIDIL bersama MAKTOK n WAN dia di rumah..

Mummy n Daddy keluar cari REZEKI... AIDIL tinggal jap dgn MAKTOK n WAN ok...t Mummy n Daddy balik...kami main dgn Aidil ya...Mummy rindu anak mummy.....

Aku tak pernah rasa HIBA begini...walau aku pergi mencari REZEKI buat keluarga, aku tak boleh berjauhan dgn anak aku MUHAMMAD AIDIL ASYRAFF....

Baru aku tau bagaimana perasaan seorang IBU apabila anak yg pergi tak kembali...anak yg tak mengenang budi...

Arhhhhh EMO betul aku hari nie....mmg seronok n teruja bila dapat kerja semula,dapat pegang duit dalam tgn...tp KASIH SAYANG, RINDU DENDAM terhadap anak tak sama dengan nilai DUIT...tapi mummy kerja nie untuk KITA...YA SAYANG..

Bagi sesiapa diluar sana yg tidak pernah bersyukur dgn kehadiran cahaya mata baik HALAL mahupun HARAM...sesungguhnya dia juga berperasaan yg ingin dikasihi,disayangi, dibelai, dimanja oleh IBU n BAPA nya....bukan untuk di buang, di tanam hidup2,di dera n sebagainya...BERSYUKUR lah wahai IBU n BAPA..anak adalah sebaik2 amanah yg Allah beri kepada kita di dunia ini...

Ingat lah wahai anak ku ... MUMMY n DADDY sentiasa bersama.. n teramat menyanyi mu...

MUHAMMAD AIDIL ASYRAFF BIN MOHD AFFANDI

3 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails