SWITSMILE

Friday, June 18, 2010

NATURAL BEUTY atau WAYANG CINA

Haha aku tau REMAJA2 zaman lani muda2 g dah ada BF...
Ops BF tu bukan singkatan Batu Feringghi kat PENANG tu tau...nie...short form untuk Boy Friend alah....kawan lelaki had SPECIAL tu la...

REMAJA2 lani dah pandai ber FB eh cilap ber BF....n yg bestnya ....depa lani g pandai bergaya n pandai MAKEUP...hahaha KALAH aku...sebab aku ada masalah sikit...bukan masalah tak pandai makeup..aku tak suka makeup....hehehe considerrr tak pandai lah tu...kahkahkah....
Ok lah aku ngaku mmg aku tak pandai makeup...HAA tp tak apa....bila tak salu makeup g bagus sekali makeup FUHHHH cantik menawan..alahhhh perasan tui...hehehe
NATURAL BEUTY cukup lah...kan....tak payah nak makeup tebai2 buang duit...t LAKI lani kata alah AWEK tu mesti MAINTANANCE TINGGI nih...alah tengok cukup lah...HA kan dah melepas....fikir2 lah yer...
Nak makeup blh tp ala kadar dah ar.xpasai jadik wayang cina. biar cantik ddlm,dr cantik dluaq.OK

Tunggu aku ENTRY g satu...aku ada tip tok budak muda kita tok buat AWEK2s cair....tp bkn dr aku.Aku baca majalah N meh kita share.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails