SWITSMILE

Friday, June 11, 2010

Padang KOTA 3



Ni la PADANG KOTA3



Had ni plak bukan PADANG KOTA4...ni pon sama la...


kat sini macam kat padang kota gak..depa panggil ni padang kota3..tmpt ni baru g....sini gak leh tgk bunga api bila NEW YEAR o apa2 perayaan besar2an...

Time tu t ramai la...bila mlm t bau UCUK ikan la plak.. haha kata tepi laut bau hanyir ikan la...

PADANG KOTA HANYA D PULAU PINANG saja tau....hehe...

2 comments:

  1. fyka: yap 1 padang kota lama= esplanade, 2 padang kota baru = gurney drive, n 3 padang kota3

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails