SWITSMILE

Saturday, June 12, 2010

PEREMPUAN mudah TERPENGARUH bila tengok LELAKI BERGAYA


Ada apa pada RUPA n GAYA...boleh bawa BAHAGIA ka???? Cewah hehehe..
Tak da la....napa org POMPUAN suka pada org laki yg ENCEM n BERGAYA ( Berlagak dgn pakaian or kebendaan )

Kadang2 depa tu (lelaki ) yg naik KETA besar tu, bukan keta depa pon, keta BAPA kew or keta BOS kew...bukan depa punya sendiri pon..hahaha...g satu..yg pakai SMART2 tu...alah bukan ada DUIT pon...Org kata apa...ASAL PAPA JANJI BERGAYA...Ha g...kalo tgk WALLET tebal tu ...bukan apa name card n kad bank banyak jar .

Tu ar kita pompuan kena tgk hati budi...baik didalam bersinarlah diluar...cewah pandai kew aku nie...

Tak kata POMPUAN ajew LAKI2 gak...kena hati2 sekarang banyak gak pompuan yg jadi PISAU CUKUR..

Sowy ek nie tak dew kena mengena antara yg MATI maupun yg HIDUP...

Jadi dah org yg terpilih dari yg senang dipilih

2 comments:

  1. ade kawan saye masa blajar dulu...
    nampak je lelaki pkai kereta die da kate lelaki tuh hensem....
    padahal nak kate duit lelaki tuh yg "hensem"...hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails