SWITSMILE

Sunday, June 13, 2010

Roti canai wonn ne


Ari ni lambat betul aku sarapan...ntah rasa berat plak kepala...huhuhu....
Nak tau napa aku tolong teman laki aku tgk BOLA semalan...bukan aku tengok bola...tp BOLA tengok aku...haha...

Nak buka TV dalam BILIK takut anak kami jaga...so dua2 kuar tgk kat RUANG TAMU...
Lama tul tak makan ROTI CANAI...tu pon AYAH aku beli kan pagi td...kalu aku makan lambat sikit g..pasti ROTI tu dah AL-KERAS...hehehe...

Masa kerja dulu rajin gak la... masa AIDIL takda...Laki aku t usik mamak kedai tu..Maccha ROTI CANAI WONNE ( Roti canai 1 ) hahaha...sebab macha tu pon dah kenai kami....siap bila lama tak p...dia t tanya...P MANA ABG??? hahaha..sejak bila laki aku jadik abg dia....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails