SWITSMILE

Thursday, June 3, 2010

Rozita Che Wan n D' Folia


Salam,


Aku suka tgk Rozita Che Wan nie...body solid, muka lawa.Pakai apa pon cantik bergaya,semua kena..ARTIS kan depa ada duit, apa pon leh jadi..org besa2 macam kita nie...setakat krim MUSTAJAB,TEH ORG TUA leh ar murah la gak kan...habis murah EXERCISE....bila tgk aja D'FOLIA dr ST (Sendayu Tinggi ) tu macam nak beli ajar...tp takut gak t laki aku kata.Ari tu dia dah SOUND depa tu artis...sebelum jadi DUTA produk tu depa dah mmg ambil menda lain...ni suma TACTIC PROMOSI ajar...jgn terpengaruh sgt....Jg baby pon leh kurus la kata dia...huhuhu.....

Aku bukan apa nak cantik n solid molid pon untuk dia gak....aku tau sepa dia kata camtu...sebab takut DUIT dia yg kuar or takut org len ngorat aku..HEHE org ngorat k pa tanda nya BINI dia masih COMMEI g,g pun kata dia KURUS sgt PELUK xsyok..hahaha...sat ni aku nak cek tgk berapa harga D FOLIA tu....kalu mmg murah aku mmg nak JET dia..haha...shhhhhh..biaq aku cek dulu....laki aku tak blik keja g...aku nak wat surprise kat dia...

1 comment:

  1. Sapa x kenal Rozita Che Wan tu. Gilaaan dato2 s,malysia trmasuk org2 biasa. Psal dia pndai jaga kterampilan dirinya. Sapa2 pun bleh la. Sbb dia tu artis ja. Klu dia org biasa mcm kita la gak. Mari sama2 kita brsenam & brriadah k. Renung2kan.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails