SWITSMILE

Saturday, June 5, 2010

AYAM

Semua org suka AYAM termasuk aku...Ayam nie masak ja la apa pun mesti org suka makan n nakkkkk makan.

Kalau p kedai makan tak kira lah kedai melayu ka, nasi kandar ka, pilihan aku mesti AYAM....
AYAM..AYAM..AYAM

Cakap pasai ayam aritu aku terbaca PAPER ada kes ni kat MARKET PUDU, mamat BANGLA sembelih AYAM, tak pa la mungkin tuan dia cina nak la employ org ISLAM supaya org ISLAM lain tak takut or was2 nak beli AYAM kat dia....

Yang bestnya pasai mamat bangla nieh boleh depa biar plak ayam2 tu atas lantai yang berlummut plak tu.

EUWWW....huhuhu sedap ka AYAM???????
Dah masak masuk periuk mmg lah sedap...makan tak hingat...sebab taktau cita dsebalik tabir...
camna poses penyembelihan hingga ke PASAR/MARKET....sapa yg buat poses2 tu suma huhuhu...
Tengok AYAM kek gini aku pon makan...tak hingat apa jaadik....nyum3

Part ni kegemaran aku...AYAM WING...huhu...silap2 mamat BANGLA tu yg tolong sembelihkan..huhuhu....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails