SWITSMILE

Thursday, June 10, 2010

Soo Khoon yg berkulit KUNING

Erk jgn salah tafsir...Soo Khoon nie bukan Bekas Ketua Menteri Pulau Pinang yg dulu tu ya.. (Koh Soo Khoon ) tu...yg nie BUAH SUKUN daaaa...

Hahaha..terkena..jgn marah...bukan apa pagi2 nie kena la ceria sikit..baru REZEKI mashukkkkk..ni breaskfast kami sekeluarga td...

Setengah org makan dengan bercicahkan GULA..sebab kadg2 buah dia tu TAWAREN (tawaq) setengah org celop ajar dalam serbuk kunyit bersama garam n di gaul rata...terus digoreng di dalam KUALI...

Baru rasa dia tak tawar,ada lar ala2 macin sikit...sodap la tu kan...macam adik ipar aku tu ....dia suka makanan2 yg dia nak makan ala2 macin...hehehe...kalo tawar g dia tak suka...tp tak salu la...mau t kena DARAH TINGGI...huhuhu...

Stgh org suka kan Buah SUKUN n dpotong slice2 gini n dgoreng ...or setgh org suka d buat CEKODOK ( cucuq ) Dgn itu sila lah beli buah nya n buat sendiri...aku kat sini tolong share MENU aku pagi nik...EK....

SELAMAT BER SOO KHOON...hikhikhik

2 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails