SWITSMILE

Thursday, June 10, 2010

SYAH JIHAN dlm HANDPHONE aku


Haha...aku tgh nonton SYAH JIHAN kat hpone...BAGUSNYERRRRRRRRRRR Rini kami sekeluarga kuar nak balik umah MAMA aku...tak sampai 10min pon sampai lah...
sesampainya kami di sana...

TIN TONG....menunggu dgn penuh kesabaran...TIN TONG..lagi dgn kesabaran...TIN TONG...menunggu dgn keresahan n kegelisahan...satu sebab mana depa nie...hmmm FIKIR2, dua aku nak g TOILET nieh...TIDOQ ka...huhuhu...apa g aku pon soh laki aku call...

Trut...Trut..A'kum MAMA n ABAH d mana kami kat depan pintu UMAH ni..ABAH: kami kat SG.PETANI la..ada kenduri anak MAKNGAH rini...alamak aku sesunguhnya terlupa...aiyo...adik beradik tuh...huhuhuhu harap depa paham...SOWY MAKNGAH...hehehe ada keja sikit tak dapat elak...Huhu...tipu sunat....g pon ABAH n MAMA tak peringat dah lar sebab mula2 aku tak conporm pon nak g...sebab laki aku salu kerja balik lambat...

Huhu SYAH JIHAN pon terlepas..ingat kan dan aku tgk kat umah MAMA aku..tau tau nak g toilet pon kena g STESYEN MINYAK...hahaha tu lar nak p tak mau gtau awal...konon nak surprise...tau2 kami yg terkena...

So dkesempatan itu kami anak beranak g lah jenjalan....Aidil pon diam jar..keta jalan dia diam...keta benti...dia ORK EK...hehehe...

Kami dah selamat sampai umah......dah siap2...aku, laki aku n Aidil dah mandi n wangi2...pon sambung lah keja aku sambil nonton SYAH JIHAN...Aidil apa g KEBABOM dah titoq..Laki aku tgk MENTOR ritu dia tak sempat tgk...

Sekarang semua pon boleh..kan dah CANGGIH2...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails