SWITSMILE

Monday, June 14, 2010

ULTRAMAN dan KATAK RAKSASA berdamai

Hahaha nie anak menakan aku....yg KATAK RAKSASA tu kakak dia...n ULTRAMAN tu adik dia yg BONGSU....

Yg adik tak leh tgk kakak senang...kakak dia pinjam topeng KATAK tu, saja nak ajuk2 anak aku AIDIL...dah Ultramen nampak si Kakak pakai topeng KATAK dia...marah la kat kakak....GADOH suruh bukak....

Dah aku tgk si adik gadoh sangat....yg si kakak tak mau buka sebab tgk Aidil suka bila dia dok acan....Kakak lagi nak buat la....sonok tgk Aidil gelak mengekek....Si Ultramen tak puas hati....dia yg nak wat Aidil gelak jugak....marah si KATAK soh buka topeng...apa g GADOH la....

Aku pon tgk camtu ...aku katak lekaih2 meh kita ambik gambar...ULTRAMEN tak mau ULTRAMEN dah majuk....Ok ok meh kita ambik gambar ULTRAMEN pukul katak...kan katak jahat...ha baru ok....sebab kata nak pukul si katak...hahaha dah nampak dia ok aku pun SNAP la si KATAK RAKSASA n ULTRAMEN tu...baru dia OK gelak2...

Lepaih2 ambik gambar plak....gadoh plak sapa nak tengok dulu...haih macam2....tapi mmg sonok tgk keletah budak2....hehehe

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails