SWITSMILE

Wednesday, June 9, 2010

VOLKSWAGEN KUNING



Kelmarin masa ODW nk g INTERVIEW aku ternampak VOLKSWAGEN KUNING...kepala OTAK aku teringat kat VOLKSWAGEN BEEHANTU TU...huhuhuhu...

Volkswagen kuning nie dianggap berhantu yg salu kacau perjalanan org kat HIGHWAY JELAPANG....

Cita nie kita dgr sekitar tahun 1956 g...tp time tu org tak ambik tau sgt...TAKUT la gak kan...DOK ingat benda yg bukan2...org dulu kan banyak pantang dia...dok ingat n tegur salu pon t depa kata ...HA PANGGIL LA dia...mai betul2 satni baru tau...huhuhuhu...ORG TUA2 N DULU2 NI sensitip...

Tp sejak HIGHWAY UTARA SELATAN dibuat...so dah kacau la tempat perjalanan dia kat JELAPANG tu...So sebab dah kacau JALAN dia...dia pon MULA LA KACAU ORG...

Org kata...kalau kat H/WAY nampak VOLKSWAGEN KUNING ni jgn potong jalan dia...t dia akan BERLUMBA dgn kita n sampai boleh wat kita hilang kawalan n boleh TERBABAS....Huhuhuhu...

So BERHATI2 DIJALAN RAYA...walau tak jumpa VOLKSWAGEN KUNING tu pon...berhati2 gak lah....pemandu2 lani bukan kebanyakan nya yg BERHEMAH pon...tak kira laki or pompuan...

2 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails