SWITSMILE

Saturday, July 10, 2010

nukilan hati parah

AKU XPASTI APA YG AKU NK TULIS,BILA DTULIS DGN CEPAT TANDANYA AKU XDAPAT CONTROL JIWA YG SEDANG MEMBERONTAK..SEMUA AKAN KELUAR TANPA TAPISAN..ADAKAH BETUL DGN MENULIS BOLEH MGURANG KAN SAKIT DIDALAM..AKU XTAU KAT SAPA AKU NK NGADU..HANYA DGN TLISAN..BILA TEPANCAR DMUKA SKRIN,N DBACA SEMULA,BARU TRASA SEMUA KEMARAHAN N KESAKITAN KELUAR...DULU AKU SALU MENULIS NUKILAN HATI DSEBUAH BUKU YG KU PANGIL DIARI,WALU IANYA SEBUAH BUKU LATIHAN PELAJARAN.CUMA SKRANG KEADAAN LBH CANGIH.TPAPAR DDADA SKRIN,.YG DPAT MEMADAM KESALAHAN HNY DGN MENEKAN 'BACKSPACE' OR 'DELETE'..AKU TETEKAN SEJAK 2MENJAK.HANYA DGN KHADIRAN ANAK AKU MUHAMMAD AIDIL ASYRAFF PENGUBAT HATI YG PILU.. KETAWA,MENANGIS,HANYA DGN AIDIL..ADAKAH AKU SDG BEPUAS HATI DGN APA YG SDG AKU TAIP..TAPI MASIH BELUM TERUBAT HATI YG SAKIT..MATA XDPT MENAHAN KESAKITAN DHATI,LEMAH KAH AKU.....BODOH KA AKU....SEMAKIN HARI SEMAKIN SAKIT..WALU PERNAH IA D'UBATI,TP BILA IA ASYIK BEDARAH DTEMPAT YG SAMA,MEMBUATKAN HATI AKU SEMAKIN SAKIT,ADAKAH AKU MEMBENCI,ADAKAH AKU BEDENDAM..XPUAS HATI..APA PERLU AKU BUAT.PD SIAPA AKU NK MGADU..PERASAAN BEKECAMUK,MEMBERONTAK...MAAF PD SUMA PEMBACA,NUKILAN INI HNYA BUAT TATAPAN AKU SAJA.HARAP MAAF PD SIAPA2 YG TEBCA.AKU XBENIAT MYAKITKAN HATI SAPA2..TP LUAHAN HATI AKU YG XTETAHAN..AKU HAPY DKALA ANK KU SELALU TEMAN KAN AKU.KALU TIADA DIA..TIADA LAH,CERIA DHATI AKU..AKU PASTI DLETE NUKILAN INI SETELAH HATI AKU PULIH..MGKIN KAH NUKILAN AKU AKAN MGUNDANG TIBA D SINI LG...TP AKU PASTI AKAN ADA EPISOD LG..HATI YG SEDIH LG TETEKAN XDA SIAPA YG BOLEH MEMBEHENTIKAN NYA..MATA PASTI MEMAINKAN PERANAN..

1 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails