SWITSMILE

Monday, July 12, 2010

Lawatan ke PULAU AMAN 2


CHALET yg berharga RM120 semalam


Ketibaan kami di pintu masuk PULAU AMAN


Macam hiking la gak....pusing satu island...


Sesampai d JETI PULAU AMAN


Nak naik BOT untuk menyeberang ke PULAU AMAN

Alah kalo dari Penang sat ja ,sebab sememang nya PULAU AMAN tu pun still dalam PULAU PINANG...lepas sikit dari BATU KAWAN (Stadium ) sampai lah...tapi baru sampai jeti nak ke Pulau lew..hehehehe

Masa perjalanan kesana kami terpaksa menharungi jalan berliku2...hehehe nak tau kenapa berluki2...kami terpaksa mengelak tompok2 tahi LEMBU yg banyak atas jalan...hehehehe...sakit perut penghuni dalam keta tu...punya gelak macam main game plak elak mengelak dari bahaya...hahahaha...

Sampai ke jeti kena tiket sorang RM6 dua hala...satu bot tu leh masuk seramai 30 org...sonok gak nek bot ni...tak sampai 10min perjalanan...dah sampai Pulau Aman...Tak mamuk lah...tak sempat nak mamuk pon dah sampai....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails