SWITSMILE

Saturday, July 10, 2010

Naffnang yg BAIK hati


Kalo korang perasan...High5 contest iklan nie ada kat dalam BLOG aku...lama gak....Naff nie mmg bagus....hehehe...aku dapat CTR Bonus dari diaorang la bersama buffered earning....makin hari makin meningkat....alhamdulillah....rezeki Aidil...so maksud nya disini aku kena lebih giat lagi berblog...hehehehe....mana tau dia orang nak bagi iklan lain plak....walau tak banyak mana tapi berbaloi...ha la aku pon baru aja join dgn geng korang nie...alah berblog ....aku mmg taktau pon yg berblog boleh dapat income....alih2 aku terbaca ttg REDMUMMY n INCOME yg sewaktu dgn nya...FULAMAK....mmg GRAND... I LOIKE....hehehehe...lepas dari membaca hujah2 REDMUMMY tu lah...aku menerjunkan diri aku ke arena ini...ewah....macam bersukan lak....tapi alhamdulillah...dari hari ke hari...bulan ke bulan En.Naff kita dgn baik hati mereka telah menambah sikit2 RM kat table earning aku tu...walu pun start dgn SEN...hhehhehe...SABAR separuh dari IMAN....

TERIMA KASIH EN.NAFFNANG.........hehehe sila lah tambah g RM saya...akan saya usahakan lagi blog saya.....Chaiyok2

2 comments:

  1. ya encik naff tolong lah is3 saya yer...dia punya berblog...saya balik pon ddah tak layan...huhuhuhu

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails