SWITSMILE

Tuesday, July 20, 2010

Tak tau yg Ads NAFFNANG kena ada 3 kat blog kita

Aku mmg tak tahu apa pon pasai blog nieh..alah org kata apa macam bidan terjun la katakan...
Tadi aku ada terima komen dari Mama Murai...dia ckp mmg permulaan kita berblog utk income...lama kelamaan dah bertukar...kita nak org membaca hasil penulisan kita...itu yg lebih buat kita puas hati...hehehe...

Masa adik aku tolong wat BLOG kat aku...aku tak perasan pon, dalam BLOG aku ada berapa Ads NAFFNANG...bila aku berkunjung KALUT jadinya...p balik kat blog DJ baca n salin nak wat apa...try punya try...BOLEH.....

Try view alamak apa jadik ...TAK BOLEH....kalut plak p kaat blog DJ....tanya dia camna...huhuhuhuhu...

Ntah aku wat camna tau2 boleh....
Aku dah kalut dah tanya adik aku,leh tolong repair dak BLOG aku...tau2 dia ada kursus kat tempat keja dia plak...tu kalut tanya balik kat DJ...mula nak tanya malu....sebab takut org baca..hahahha...Ha la awat tak malu...t org kata...ORG NAK WAT BLOG DIA PON NAK WAT BLOG....huhuhuhu..

Nampaknya aku kena beli buku BLOG FOR DUMMIES la camtu...hehhehe...

Tapi at last Blog aku ada gak 3 Ads NAFFNANG...aku wat sendiri tu...adik aku tak repair pon...aku follow DJ kita punya penulisan.....kihkihkih...
KALUTTTTTTTTTT

1 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails