SWITSMILE

Friday, August 13, 2010

1st love...susah lupa kew??

Napa 1st love aku senang lupa...

nak tau sebab apa...sebab aku suka kat dia sebab dia suka kat aku....g pun aku nak tolak tgk muka dia kesian n ...muka tu buat aku rasa simpati...

nak jadi cita...budak tu pindah sekolah...budak baru lah...aku yg mulut tak tau diam n nakal suka usik budak DENDIAM nie....mana tau dok kacau2 dia suka kat aku...huhuhu...tak leh elak...sebab dia punyai muka kesian..hehehhee..

tapi dalam kesian aku kawan dgn dia pon setahun lebih...heheheheh lama tuh...alah becinta dalam kelas...habis form 5 aku cabot...dia pon cabut..

habis lah cinta moyet kami...
kihkih simple kan...tu lah buat aku senang lupa...tak best pon...

2 comments:

  1. eh2.. entri sama cam entri lepas aku lah.. :)

    ReplyDelete
  2. sian kt mamat tu........kesian di pangey nyer die.....nnt x leh lah nk jentik idong :p

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails