SWITSMILE

Thursday, August 19, 2010

Ambik hati dengan mesin rumput kat kawasan rumah aku..hehehehehe..kelakaw

Ada ka punya nak ambik hati aku...yg marah...sanggup mai mesin rumput kat kawasan umah aku..hehehhehe bagus2 dari duit RM30 aku melayang...baik ko mesin rumput umah aku....bersih sikit..

Ha sebelah sini banyak temucut....ha sini plak...lalang dah meninggi....ha ha sini sini sini...hehehehhe kena buli...sapa suruh..dah nak beri kita terima...

Sebenar nya...isu nie susah nak cakap o cerita terang2...t tak pasai aku t kena..sikit2 kenen boleh lah...FREE...nak ambik hati..ha lah kawasan lain asyik kena BAMBU...so nak carik suara rakyat lah...bagi UP sikit chart dia..huhuhuuhuhu..

Tapi napa parti yg kita sokong dulu tak wat camni...kan leh menang...ambik lah hati sikit...
Hmmm megampu...

Asal kawasan tempat tinggal aku cantik bersih..kira ok lah tu...tapi nak sokong aku tak sokong kot..hhehehehehhe.

MACEH

Shhhhhhhhhhhhhh...hahaha kawasan umah aku dah cantik...tambah plak kami dah tukar warna umah...lagi berseri2..

Meh lew lagi len kali...potong rumput kat umah aku nieh..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails