SWITSMILE

Saturday, August 14, 2010

Asal bulan RAMADHAN aja aku jadik contraktor

Hehehhee....Walau pun aku pompuan...aku suka wat keja2 lelaki....
hehhehehe...tapi setakat yg aku leh wat jew lah...yg terlampau tu LELAKI aja yg buat...hehehehe

Asal masuk bulan RAMADHAN jew...macam2 lah nak bersih sini nak bersih sana....nak bertukang sini tukang sana...cat sini cat sana...

Tapi aku tak bertukang lah....aku tolong mengecat jew....tiap tahun tukaq kaler umah....tinggal belum warna merah jew...tak cat g...hihihihiihi...tak mo aku warna merah...GELAP, NYAMUK, PANAS......

Boh warna merah...t raya semua mai umah aku...sebab menarik perhatian..yg tak kenai pon t singgah...tak pon LEMBU pun t mai...hish tak pasai...

Kali nie...aku tolong mak mentua aku mengecat umah dia...sebab aku dah dok dgn dia...kena la menolong yer iedak...

Dulu umah aku...sekarang umah suami aku plak...
Sonok nak raya nie...tapi org macam aku yg dah berumur ...tak berapa rasa sangat dah...budak2 jew lah....mak bapak sonok bila tolong menolong hias umah bagik cecantik...n menghabiskan duit beli baju raya...alah nak melaram lah kata kan

2 comments:

  1. baju raya... entah bila last aku beli....

    ReplyDelete
  2. huh..
    dedin pown tgh cat rumah skrang..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails