SWITSMILE

Thursday, August 19, 2010

Bila dah berpoligami ni...nak salah sapa???

Arini isu NAFKAH POLIGAMI kat tv...ada sorang is3 nie dia p ngadu kat TV3 ...hmmm aku hairan napa dia nak p tv3 tok ngadu,kan banyak kaunselor or pejabat agama aja...kalo kes2 gini...

Dia ngadu yg laki dia berat sebelah...sebab lebihkan is3 pertama (1 ) sah2 dia bini no 2...or wallahualam...no berapa..dia kata si suami jarang balik umah, nafkah tak bagi,n nak dikatakan mmg si suami nie lebihkan segala2 nya pada isteri pertama...

1st > Pada pendapat aku...ha tu lah...nak kawin lagi laki orang...kan dah dapat habuan...
2nd> Si suami pon dah tau ada 2 bini memandai lah atuq schedule...
3rd> hhehehhe mmg patut is3 pertama marah ..ha lah dah sebab rampas suami dia...

Ada kew patut nak share..ish3 ..mmg lah tak salah dari segi agama...hehehehe tapi salah dari segi pemikiran wanita..hehehehhe

4 comments:

  1. memg mindset wanita camtu..kalo amek laki orang takpe..kalo amek lai sediri baru kena batang idung..err..cam pernah dengar statemen ni..hehehee

    ReplyDelete
  2. huhu..always women gak yg salah..npe ek

    ReplyDelete
  3. Oong-ong:sebab nafsu laki n pompuan lain2...kurang 8 dari 1..hehehehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails