SWITSMILE

Tuesday, August 17, 2010

Budak umur 6 bulan dah leh makan PETAI kew???

Aik betui ka...budak umur macam nieh leh makan petai dah...biar betui..tak pa ka....dia kecik lagi..

Mau aku tak kata...Aidil uk uk bau serupa PETAI...EUWWWWWWWWWWW

Aku duduk kan dia atas reba....tau2 aku dgr n rasa plurgh...plurgh...heheheh sambil meneran...euwwww

Mummy bau petai nih...anak mummy makan petai ka..
Sapa suap...???

Dah2 meh mummy cuci...

2 comments:

  1. saya tak ingat tapi penah ada experience pasal ni. dulu, masa baru pindah kat kampung, dok mengaji kat rumah orang. tetiba, anak orang yang ajar ngaji dok hulur2 petai. apakah??? pastu selamba makan. adoyai. ai tak penah makan petai. masa tu saya umo 10 tahun kot and budak tu umo 7 tahun, macam tu la. skang ni dah ada la experience makan petai. tu pon boleh dikira dengan jari.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails