SWITSMILE

Tuesday, August 17, 2010

dah start main mecun dah

Kat umah aku...kan umah kampung....bebudak dah start main mercun...kepom kepom....

Aku suka gak main...tapi kena reramai baru sonok...kalu setakat 2 3 kerat jew..mana nak meriah...

Bebudak kat sini kecik2 lg tapi dah pandai reka2 main mercun boh dalam botoi ayaq...bunyi dia macam kepom dok dalam penutup la kan....isk...pecah botoi tu tak ke pasai...macam2...

Kat pasar ramadhan pon ada org jual mercun secara terbuka...

Siap open table g...hehehehehe...

Tak kisah pon...hmmm tapi bila dalam brita kena tangkap sini kena tangkap sana...tapi tempat aku tak kena pon....ok jew...orang pon beli wat tak tau jew...tak nampak plak takot2..huhuhuhuhu...

3 comments:

  1. lepas ni ko dah cakap kat blog abis la kena serbu.. hahah

    ReplyDelete
  2. di kampung saya belum lagi kelihatan atau kedengaran beliawan beliawanis bermain bunga api atau mercun,cuma kekadang yang kelihatan awek cun yg melintas kampung naik motor...(padahal entah sesiapa tu..)

    Agaknya diaorg belum dpt seludup dari mana2 anak2 penguatkuasa yg rampas mercun... dah ada yg pecah lubang beritahu hal ni... entah le cerita under ground ni..

    ReplyDelete
  3. kadang - kadang tak gemar dengan mercun. meletup tiba - tiba. terkejut den. nak gugur jantung. aih!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails