SWITSMILE

Saturday, August 21, 2010

FB mmg bagaikan jejak kasih

Hahahaha...betui dak..FB nie macam jejak kasih...kwan2 dari sekolah rendah g..yg kita dah lupa n tak hingat tu...leh jumpa balik....hehehehhe kawan2 aku dari tadika, sekolah rendah,menengah, kolej, u, keja, hehehehe boyfriend lama n suami aku pon aku...adik beradik memang tak yah kata lah...semua dah roger...kih2...

Ramai gak kenkawan aku dari zaman2 beringuis dapat contact balik...tapi suma dah dok jauh2...beranak pinak dah...sonok dapat tgk depa balik...tgk wife depa, hsband depa, anak2 depa....keja apa...bagus kew dak..hihihihiihi...tu yang penting...depa tu keja bagus dak....kalo ya.. aku tompang bangga kalo iedak..aku tolong doa...hehehehhe

Apa2 pon tiap hari mesti beberapa kali buka FB...alah time aku tak keja g nie leh la buka banyak kali...sok2 dah keja....time is gold...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails