SWITSMILE

Tuesday, August 10, 2010

hadiah buat aku dari naff sempena myambut bulan ramadhan

Naff ni mmg bagus....dia bagi hadiah kat aku sempena bulan puasa nie....
Nak tau apa yang aku dapat.....

Hehheehehehe aku dapat buffred earning aku yg keenam....masa aku buka blog aku kemarin aku nampak ada apa ntah aku tak ingat....GARUDA apa ntah...hehehehehe

Apa2 pon tima kasih....rezeki lagi...
cuma aku tak dapat kumpul beribu2 UV g....kalu lah aku dapat kumpul beribu2 UV mesti aku dapat banyak bufered earning g kan....

Tp nie pon dah alhamdulillah .....rezeki depa nak bagi...kita terima aja lah ...

1 comment:

  1. agaknya bulan ni kebanyakan orang dapat banyak BE sebab kakchik pun ada banyak juga.

    selamat berpuasa.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails