SWITSMILE

Sunday, August 1, 2010

Idea berblog

Sebenarnya....bila fikiran tertanggu mood nak menulis blog pon hilang...fikiran jadik kacau bilau...macam2 dok fikir...

Bila nak buka blog,bila nak wat blogwalking, cari bahan tok blog....hmmmm gambar aku dah tak dapat nak upload..oleh sebab teknikal yang mmg aku tak dapat nak selamat kan..huhuhuhu...

so nak tulis ikut mulut mmg boleh...tp isi...macam kosong....fikiran terganggu, hati resah....hari yang panas....haaaaaaaaaaaaa mmg cukup tok mati kan mood....

sebenarnya idea mmg banyak....cuma dia tak mau keluaq bila otak jem..........

Huhhhhhh.....so dgn itu sentiasa lah bawa diari, phone tu toksah cakap lah mmg salu bawa pon...
yg boleh buat isi2 BLOG kita...

Tapi aku walau pun ada mende2 tu aku tak leh wat gak....aku tak da idea skrang otak jem....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails