SWITSMILE

Monday, August 16, 2010

Lama betui aku tak pening pala

Masuk rini kat 3 hari turut2 aku sakit pala...dah urut tapi tak mau lega...aku tak mau bagi besa makan ubat bila sakit pala...leh tahan aku tahan jew...bukan sebab aku takut makan ubat ....dah besar lew...dah jadik mak budak pon...tak kan takot g kot kan...

Mak mentua aku kata mungkin sebab aku tak makan nasi..pehtu tenung laptop tiap hari...pening lah...

Pening2 gak....Update blog wat gak hehehhee....tu lah pasaiii...aku cepat borink....
Mau tak borink..dulu keja lani jadi suri rumah sepenuh masa...mau aku tak jadi kalot ccamni...nasib ada WIFI...nak main game phone..tak pasai phone aku rosak...

Tambah g bulan posa nak wat apa...tgk tv..aku kureng sikit tgk tv...huhuhuuhu
Kalo tgk wayang ok...jalan...hehehehe....mengada2 tui

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails