SWITSMILE

Saturday, August 21, 2010

Macam mana nak PING entry kalo icon gengblogger tak ada

Aku dah nak post entry dah habis karang....carik icon gengblogger dah ilang....aku cuba carik geng blogger lain punya icon pun tan da napa ya????

HAbis camana nak ping..mmg tak payah ping dah kew...habis macam na org len nak tau entry baru kita...

Adakah kita kena berdikari sendiri dah lani...Blogwalking jew..bagi tau orang...o ada kesilapan teknikal...g mana nie...

TOLONG lah....sapa2 yg nak PING tu wat camna...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails