SWITSMILE

Thursday, August 12, 2010

MALAM PERTAMA...yg tak menjadi

Aku tingat waktu aku bersanding dulu...masa aku tiba ja kat perkarangan umah suami aku....jejak kaki jew hujan turun....org yg mai makan kat situ jerit ...hujan rezeki..hehehhehe....

Kalo itu rezeki dari Allah...Alhamdulillah....hehehhe..rezeki aku dapat family baru....
Nasib baju pengantin aku tak basah.....hehehehehe....suami aku nak dukung tak leh...BERAT....hahahahaha

Kalo lani g tak boleh..sebab LAGI BERAT...
Tapi apa2pun aku bersyukur dapat suami aku...n family dia bagus semuanya...

N lagi bagus....malam pertama tu 1st night lah katakan...aku DEMAM..hahahahhaha
Seddara yg belum balik...tu tanya mana p pengantin pompuan...pegantin pompuan DEMAM ada dok tido dalam bilik...hehehehehehe

Aku tido terus tak sedar...hehehhee sian suami aku...alah malam pertama mana ada pa pa pon..sebab malam tu pengantin tak larat melaram baju dsiang hari..hahahahha
Sok bangun tu laki aku kata....ayang demam b tak dapat dah..dah la hujan sejuk plak tu..hehehehhe..laki aku melawak....

Dalam demam tu aku gagah gak p LANGKAWI...sebenar nya plan nak p honey moon kat CHINA...huhuhuhu melepas aku nak krabat tembok china...dah demam nak p jejauh...alamak simpan poket la duit lebih tu..hehehehehe

P honeymoon Kat langkawi pon aku still demam....tido ja....round dalam hotel jer...sian tui laki aku...kena jaga aku siang malam...elok nak balik tu...dah tiga hari kat sana...laki aku plak terkena demam aku...aku baik dia demam..huhuhuhuhu...

Ingat balik ada apa2 ...tau2 aku pon tak da apa......hahahahahhahaha....mmg lawak...bila dcita semula masa kawin kami laki bini mesti gelak bila malam pertama aku demam tuh...

Ops yg lagi best tu...bila semua dah ok...kami pon dah mula keja....kawan2 tempat keja aku suma perli...org kawwin berisi...dia kawin makin kurus...huhuhuhuhuhu...semua perli aku....AWAT TAKOT ker...hehehehehhe

Tu lah pengalaman aku masa kawin dulu...lani dah bertiga...AIDIL yg comei...hasil malam2 yg dah terlepas..kahkahkah

BETUI dak...

1 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails