SWITSMILE

Wednesday, August 11, 2010

menu apa bagi org yg berdiet ketika PUASA

Aku still on DIET...tapi bila dah masuk bulan puasa nie aku tak tau nak makan apa....bagi tenaga....aku malas bangun SAHUR...kalo makan pon awal dalam pukul 3pagi...
Dah bangun awal t awal gak lah t PERUT bekeroncong...

Bagaimana, menu apakah patut org yang BERDIET makan di bulan puasa nie hah???

Kalau aku ambik MILO OAT masa sahur boleh dak...kenyang dak t...leh bwa sampai ke penamat waktu berbuka dak???

N bila berbuka juga aku ambik MILO OAT....leh tahan dak....???
Kalo nasi for sure aku dah band.....aku tak mau NASI langsung....

OAT kan kaya dengan serat...milo plak tambah kan TENAGA kita....bagaimana setuju...
And aku tambah buah ketika berbuka t....

Ada disini yg dalam berdiet...boleh bantu dalam penyediaan or perancangan menu masa bulan puasa ni???

Ceh aku butuh jawapan dari kamu2 semua nih...

1 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails