SWITSMILE

Wednesday, August 18, 2010

Penat mengecat

Aku n mak mentua aku silih berganti megecat umah..umah kampung...besar tu nak mengecat...penat tu....yg papan lain...yang batu nyer lain...penat tu...Aidil pak mentua aku jaga sat hehehhee..nasib hujan sat tadi aku rest lah jap....lap2 dengan minyak buang cat ....aku cuci2...ambik Aidil...bagi nenen....dia tidoq... so aku pon tidoq lah letih giler...

Tidoq sampai miss gambaq Alisa n striving to the sun kew...entah alah cita siam tu...best gak...rasa nya cita tu ddah nak habis dah....rugi tak tak tengok kalu dah nak habis...

Aidil jaga...aku pon bangun lah..dia uk uk...cuci2...kami kuaq tengok mak mentua aku tengah sambung mengecat ....hehehehhe....

dah dua2 letih mengecat....benti nak smbung esok...kalu wat esok pun tak seempat habis banyak g....ada yg tinggi plak tu...nak panjat tak sampai...tangga tak ada...kata mak mentua aku tangga dulu ada...orang hisap pit curik tahun lepas...so kami pon melepas lah nak mengecat yg tinggi2.
hehehhehe

Nak raya dah...yeay...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails