SWITSMILE

Friday, September 24, 2010

tak tahan DARURAT bila RAYA

Huhuhu aku mmg posa nasi dah hampir 4 bulan...tapi bila raya kunjung tiba...perut aku nie betui2 punya berperang...sampai nak pecah speaker ...macam aku tak dengar...aku wat bodo ja mula tu...lama2 memang habis lah....

Akhirnya aku makan nasi...tapi hanya untuk 2 hari sahaja pehtu tutup ..ya la sari aku tibai 2x nasi...2 hari tak kew dah 4x..

tu tak kira ketupat n NASI impit...nasi gak tuh..huhuhuuh tambah kuih raya...tambah tepung bebanyak dalam abdomen aku....mmg aku kalo timbang kali nie mmg menangis la...so dikesempatan itu....jangan lah timbang lagi...

huhuhuhuhu....nie tak leh jadi nie aku mesti nekad balik nie....lau tidak bila plak aku nak kurus...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails